De kernwaarden van Process 2 IT Consultancy
Wij hebben ontdekt dat onze kernwaarden een krachtig middel zijn om ons dagelijks te inspireren en scherp te houden. Deze kernwaarden staan centraal in onze werkwijze en zijn leidend in onze omgang met klanten, gebruikers, partners, medewerkers en toeleveranciers.
Respectvol
Respect tonen voor elkaar en onze relaties is voor ons de normaalste zaak van de wereld. Eerlijkheid, openheid en betrouwbaarheid staan hierbij voor ons centraal. Door aandacht voor medewerkers en klanten creëren wij een open werkomgeving, waarbij ieders mening gehoord wordt. Daarbij hoort ook dat wij de eigen werkprocessen van onze gebruikers respecteren en deze als uitgangspunt nemen bij implementatie van onze IT oplossingen.
Blijven leren en innoveren
Het hele team draagt de verantwoordelijkheid om een kwaliteitscultuur te stimuleren. Iedereen heeft de volle overtuiging dat kwaliteit van de dienstverlening zeer belangrijk is voor de klanttevredenheid en continuïteit van de organisatie.
Betrokken
Wij hechten waarde aan goede contacten zowel binnen als buiten onze organisatie. Wij voelen ons persoonlijk betrokken bij elkaar en bij onze klanten. Niet alleen op het zakelijke, maar ook op het persoonlijke vlak. Prettig samenwerken leidt volgens ons tot de beste oplossing en daar investeren we graag in.
Samenwerken
Bij bredere en meer multidisciplinaire projecten zoeken wij de meerwaarde van samenwerking. Wij hebben een flink netwerk van IT en business specialisten die we geselecteerd op hun kwaliteiten kunnen samenbrengen.